brist på ambition

0kommentarer

Jag vill så mycket, men det blir ingenting av det.
Så jag hittar på andra saker istället. Saker som jag tycker är kul.
Sedan mår jag dåligt när jag inte tar mig an att göra sånt som är tråkigt, men nödvändigt.
Tillslut blir det som någon sorts inre stress. Lugn som en filbunke på utsidan men tankemässigt abbsad på insidan. Lite jobbigt faktiskt. Jag gillar inte att komma oförberedd till saker och ting. Då skiter jag hellre i allt.
så nu ligger ag här och tänker att det kanske bli bättre i morgon. Men det blir det inte... Det kommer bli likadant. Om det mot förmodan skulle gå vägen att jag tar steget och öppnar böckerna och försöker lära mig nåt- då får jag typ ont i hjärnan för att det är så jävla tråkigt. Och allt bli tråkigt när man inte kan komma igång med nåt ordentligt. Kalla mig lat eller nåt, men jag försöker innerst inne.

Kommentera

Publiceras ej