Cashen dom tas

0kommentarer

Ni kanske har konstaterat mitt missnöje den senaste tiden när det gäller utseende och prestation. Ja, jag känner mig otroligt ful och långsam. Jag har funderat och jag tror det beror på att jag är så fattig. Jag går lixom runt i mina jeans som är 5 år gamla och gympadojjor med hål i. Jag skäms över mig själv när jag ser alla uppsnoffsiga tjejer i skolan. Sämre mår man när jag får erbjudande om en resa till Spanien.. Dessutom skitbilligt och med roligt sällskap. Att man då måste tacka nej, för att man har tentor och inte kan punga ut 2000kr känns jävligt bittert. Jag kunde inte betala min mobiltäkning (500kr) denna månaden, skäms så mycket över att mina päron ska få behöva göra det. Vi är lixom inte familjen med den fetaste plånboken direkt! Det kliar verkligen i fingrarna om att ta ett csnlån...

Kommentera

Publiceras ej