gnällspik

0kommentarer

Hej hopp! Mitt liv känns inte tip top just nu, men wtf ska man göra. För det första känns det som jag lyckats gå upp 5 kg bara den här veckan! I vanlig ordning skulle jag paniktränat/tortyrtränat om samma känsla infunnit sig, men nu måste jag välja energi före hälsa... För det andra så har jag tenta nästa vecka och duktiga Sannie har inte pluggat ett skit. Har som vanligt svårt att komma igång och idag på lektionen kunde jag bara koncentrera mig på min gigantiska finne som sitter vid översta läppen. Det var nästan så jag kände att min fysiklärare också började titta på den... För det tredje så sitter jag i ett kluvet vägval. Jag vet inte riktigt om målet för i år är realisiskt. Jag funderar på om jag skulle försöka satsa på mig Elmer och våra planer. Aja hoppas att någon önskar mig lite lycka framöver dåra.
 
nöff nöff!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej