saker ni inte visste om mig

0kommentarer

1. jag biter på naglarana och har gjort i flera års tid. Jag försöker intala mig själv om hur äckligt det är, men inte lätt när man är en stressig jävel som jag.
 
2. När jag är uttråkad eller full brukar jag roa mig med att pilla bort mascaran på ögonfransarna. Jag hatar egentligen mascara över huvudtaget och finner det obekvämt. Dock ser jag ut som ett miffo utan det så, det är inte värt att klira det.
 
3. när jag återigen är trött eller sitter och dagdrömmer brukar jag också dra i mina ögonbryn. Förut när jag sparade och hade tjocka bryn hade jag suttit och dragit i mina ögonbryn  på en föreläsning. När jag sedan gick därifrån, upptäckte jag när jag kom hem att jag såg ut som en gammal gubbe. En sån där gubbe med tjocka bryn vars strån står rakt ut. Pinsamt!
 
4. jag gnisslar tänder på nätterna och brukar spänna mina käkar utan att jag tänker på det i vardagen. 
 
5. jag har kommit underfund med att jag har svinlätt för att spy. Särskilt när det gäller att häva alkohol. Ändå ska jag alltid vara med och vara värst på sådana lekar vid fester.
 
6. Jag har lätt att säga för mycket om mitt privatliv för andra som jag inte ens känner. 
 
7. jag har gula tänder
 
8. jag har druckit över en halv vodkaflaska by my self. Jag var pissfull efteråt kan jag säga.
 
9. innan den 25:e brukar jag ha 0 kr på mitt konto.
 
10. jag pendlar mellan att tycka om mig och min kropp till att ha ångest över den varje dag. 

Kommentera

Publiceras ej