vad e det för fel?

0kommentarer

Jag kan bli så trött på människor som blir sura över ingenting. Det känns som en del människor har ett behov av att utmana sig själva i helt meningslösa konflikter. Jag blir sällan arg. Jag kniper mest käft och surar för mig själv, sedan går det över efter ett tag. När det handlar om vänner som står mig nära brukar jag vanligtvis i största kraftansträngning ta saker och ting med ro.-För man vill ju inte bli ovänner? Med lite alkohol inblandat blir det lätt så att saker och ting brusas upp och missförstånd sker. Jag är nog den typiska missförstådde. Jag fattar verkligen inte vad jag har gjort för fel? Jag fattar inte... Jag och Elin blir typ aldrig ovänner. Jag tror det beror på att vi inte vill bli ovänner!? Hur som helst jag orkar inte alltid vara den som kryper tillbaka och ska stå sitt kast utan att egentligen veta varför.

Kommentera

Publiceras ej