boopies

0kommentarer

Det här känns konstigt! I typ två år har jag gått runt med bygellös Bh/topp som jag köpte från Ullared. En helt toppen bh för mig som är speciellt bra är man ska rida och inte vill att brösten ska skumpa! (misstolka mig inte nu). Jag har varit så pass förtjust i dessa bh:ar att jag inte använt de vanliga. Det bästa har varit att den liksom smetar åt brösten på ett sätt utan att det ser upptryckt ut! Man får känslan av att man har lite mindre bröst. Jag som från början har haft stora bröst har mest tyckt att det är jobbigt på senare år. Men idag provade jag en "vanlig" bh. SHitvad kvinnlig jag kände mig helt plöstsligt.(menar inte att kvinnlighet sitter i brösten men wtf). Brösten blev helt runda och kändes inte som ett par hängande taxöron haha... Kanske borde bli bättre på att använda vanlig bh. JDet är ju inte direkt så att mina bröst sitter uppe vid hakan längre ;)
 

Kommentera

Publiceras ej