pengarna hinner inte komma in, förrän dom ska brännas.

0kommentarer

Brännas på så tråkiga saker som räkningar and so on.

Lite av min lista som ska betalas denna månaden:

Farmor: 500 kr
Pappa: 200 kr
Mamma: 200kr
hem: 1000 kr
Träning: 1500 kr?
mobilräkning 400kr
Busskort 300kr
spräckt Iphone 800 kr
 
så PLZ.. Säg inte att jag är tråkig för att jag inte vill hitta på något. Jag kan helt enkelt inte. 


Och listan bara fortsätter.. Jag är dessutom i behov av ett par nya ridstövlar (3500kr) och ett par vardagskor! Jag och min älskling som tänkte att vi skulle unna oss och åka iväg i månaden. Bara han och jag på hotell. Känns som vi kan fetglömma det nu. SÅ jävla tråkigt att man aldrig kan hitta på något roligt när man jobbat röven av sig hela sommaren och inte hittat på ett skit. Till råga på allt har inte min lönespec kommit heller. Jag får väll ringa och skälla ut dom i morgon. Denna gången tänker jag faktiskt inte vara fattig i en hel vecka till som förra ggr. Jag tänker minsann tala om för dom hur jävla hårt liv jag har./ Inte alls bitter.

Kommentera

Publiceras ej