DRÖMMAR

0kommentarer

Händelsen igår gjorde nog uppror i min hjärna i natt. Har haft en massa mardrömmar. Åter igen har jag drömt att min pojkvän är otrogen. Jag har drömt att han lever ett dubbelliv och han är inte rädd för att visa det heller. SJUKT DRÖLIG DRÖMJÄVEL! Sedan har jag vaknat mitt i natten ett antal gånger. Kommer inte ihåg vad jag drömde då, men typ vaknat med hjärtat i halsgropen... Jag har typ varit hemma en hel vecka, utan att träffa min älski. Det känns konstigt, men i morgon hade jag tänkt att stressa iväg till Växjö. Tråkigt nog så kommer vi inte hinna umgås riktigt ändå. Jag har bestämt att ägna hela dagen åt plugg med en kurskamrat. Jag måste dessutom hem tidigt på lördag morgon, så vi hinner sova ihop och det är typ det enda. Åh, jag blir så ledsen när man inte hinner ses och umgås. Det är värdefullt för mig.
 

Kommentera

Publiceras ej