Koko i hjärnan

0kommentarer

Jag börjar bli lite irriterad. Det är inte konstigt att folk inte utbildar sig på universitet... Och allra värst är det väll med lärarutb. Det är inte normalt att prenta in så mkt information på kort tid! Jag får kämpa som ett djur för att behålla koncentrationen uppe och lära mig något över huvudtaget. Till en början tänkte jag att det måste bero på mig, men nu i efterhand tror jag att det är kursen som är helt sjuk! Sen att jag läste matte och fysik på högstadiet gör ju inte saken bättre. Man märker att naturbarnen har ett försprång. Jag har ansträngt mig så mkt på att förstå och hänga med på föreläsningarna att jag är helt slut i hjärnan efteråt. Jag borde plugga nu, men hjärnan känns helt överarbetad och jag vill inte få hjärtklappning! Igår hade jag en stor lust med att kasta ut fysikboken genom ett fönster. Nervösa sammanbrott, javisst.

Kommentera

Publiceras ej