Never loose yourself and your personality

0kommentarer

Blev lite tveksam om rubriken blev rätt rent grammatiskt och ordagrant? Valde engelska, då det lät
så vansinnigt fånigt på svenska. Vad jag ville komma fram till är att man måste gilla sig själv och inte låta sig påverkas av vad andra tycker och tänker. Jag kan känna att jag har tappat min personlighet litegrann sedan jag började universitetet. Det är lite synd. Jag antar att det är moralen som tar över, fast när jag är med mina vänner, då kommer mitt sanna jag fram igen. När jag var yngre var nog inte min moraliska sida den mest prioterade. I helgen pratade jag med en kompis som jag inte träffat på aslänge och hon berättade om alla sjuka saker jag har gjort under min skolgång. HAHA vissa saker som jag inte ens själv kommer ihåg. Från ett ämne till något annat. Längtar som ett barn på julafton tills min bästis kommer hem och det gör hon nästa vecka :)) YAAAY!

Kommentera

Publiceras ej