Olycka!

1kommentarer

Jag var med om en olycka idag. En personbil fick sladd på andra vägbanan och bussen försökte svänga undan. Det hela slutade med att personbilen krockade med framsidan på bussen och vi som satt i bussen flög ut i diket med bussen över stock och sten. Jag låg och Blundade samtidigt som jag lyssnade på musik. Så vaknar jag av världens smäll och att alla skriker. Jag skriker också, håller fast mig i framsätet. Sedan tar det tvärstopp och mina knän som jag alltid har i kors, trycks mot sätet framför. Det gör ont, men inget är av konstaterar jag snabbt. Sedan kommer chocken. Jag börjar bli kallsvettig, så jag tar av mig tröjan? Sen mår jag illa, men slipper att spy och svimma iaf.. Min väska hade flugit fem meter fram och min mobil låg utanför bussen? Tur jag satt näst längst bak. Det var en kvinna som miste sitt liv. Kvinnan i personbilen. Hon slussades ut från bilen och låg på vägen när räddningstjänsten kom. Hon blev bara 25 år! Så nu ska jag absolut inte gnälla över lite värk i knäna. Ger alla mina tankar åt kvinnan som förlorade sitt liv och hennes närstående <3

1 kommentarer

Lisa

06 Feb 2013 20:48

Ush så obehagligt.. :( ta hand om dig nu! Och jag gör som du, ägnar en tanke till den avlidnes nära å kära. Livet är inte alltid rättvist å allt kan ske på en kort sekund, ändå uppskattar man de inte mer..

Svar: Ja du har så rätt i det du säger.. Jag kan sura ihop en hel dag pga av ytligheter eller annat trams. Sedan händer något sånt här och man inser att livet är värdefullt ändå. Jag fick verkligen en tankeställare.
SannieStyle

Kommentera

Publiceras ej