Svamlar utan tydligt mål och syfte

1kommentarer

Jag har fått känna på motgång i helgen. Krokodiltårar har rullat från min kind, saker har kastats i golvet och ett rop på hjälp har infunnit sig. Att det ska ta så hårt på självförtroendet att misslyckas? Lyckades bedöva mina känslor måttligt igår med lite rödvin, men nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Och motivationen den dalar och stressen omfamnar mig likt ett dagisbarn.Men jag ska hitta styrkan och mitt inre mod, men vägen dit är krokig och svår. Alla mina måsten som sätter sig som käppar i ett hjul.

1 kommentarer

Manager

24 Feb 2013 17:45

Men sannie då:( det är ju för att du alltid lyckas motgångarna känns så jobbiga, tänk på det ist! På allt du åstadkommit och åstadkommer varje dag! Ett nederlag är kanske bara ett tecken på att något inte är rätt väg för dig.. Puss min älskade<3

Kommentera

Publiceras ej