tjo fadderittan lambo!

0kommentarer

 min pojkvän brukar säga till mig att jag måste följa mitt hjärta. Inte stressa så mycket som jag gör, att jag är en fin person ändå. Han säger så kloka saker hela tiden, men jag har svårt att ta till mig allt.. Strax har jag föreläsning och jag VILL VERKLIGEN INTE! :/. Om jag ska följa mitt hjärta så är det väll bara att skita i den? Nej, det går inte. Måste prestera och leverera. Varje dag-samma knas. Dock ska jag snöra på mig mina Nikeskor och ta mig en gångtur till staden. Jag vill inte gå misste om solen därute. Jag blir alltid mycket gladare när den dyker fram. Vinterhalvåret har kännts så himlans långt. Btw så åt jag nudlar till middag idag. Det 'är väll ändå underskattat? Sjukt gott ju haha! Vilket jag och min pojkvän har delade åsikter om. Han blir så jäkla arg när jag äter det... Så bäst att gömma påsarna ;)

Kommentera

Publiceras ej