ett prestationsbarn.

0kommentarer

jag är ett prestationsbarn och har alltid varit. Det har inte alltid betytt att jag ska vara bäst i allt jag gör, men jag har alltid (oftast) haft ett mål och en vision med mitt liv. Ibland önskar jag bara att jag var lite mer kreativ och kunde tänka lite mer "outside the box". Jag antar att man är det man är och att det är svårt att ändra på. Jag är hela tiden ute efter att lyckas, vilket gör att det skapas negativa tankar när man inte gör det.. Det gör också att jag bli förbannad på folk som säger att jag har lätt för saker och ting. Jag har lätt för saker och ting av EN fucking anledning! Och det är för att jag har kämpat mig igenom det mesta jag har genomgått. Jag är inget underbarn. Bara ett "barn" med en jävla vilja att lyckas och med taskig självbild.

Kommentera

Publiceras ej