Gäsp

0kommentarer

Är på väg till skolan. Lite rädd över att folk i min omgivning ska känna min makrillslukt, då jag inte hann borsta gaddarna idag (!). Idag hade jag tänkt åka ner till city och som vanligt ställs jag inför problem. Köpa eller inte köpa? Ärligt talat så tror jag man måste sätta sig in i min sits för att förstå hur jag har det. Visst, jag är inte direkt sparsam av mig och jag är ganska för jämnan fattig. MEN det behöver inte bero bara på att jag är slarvig... Jag har fan mer utgifter än inkomst så snälla tänk till en extra gång innan du kallar mig fattig. Sen dessa studenter som lever på lån och säger att de inte har pengar? Jag lever på 2600 kr ( visserligen självmant) men prova lev på det och betala busskort, telefonräkning och träning innan du öppnar käften om att du är fattig.

Kommentera

Publiceras ej