rivjärnet

3kommentarer

idag har varit en grå dag. Jag har varit svinförbannad, sedan blev jag ledsen och nu efter att har varit i stallet en stund börja jag återgå till normal position. Idag grälade jag och min pojkvän för första gången. Inte så att vi stod face to face och svor åt varandra. Det var mer jag som grälade med honom, utan att han fattade ett dugg. Killar kommer fan från en annan planet? Vill inte gå in på detaljer, men som den bitch jag är skickade jag ett riktigt hatsms med de värsta egenskaperna som han hade. Mycket var ju överreaktion också, ni känner väll mig. Fick lite ångest efter att ha skickat det och han besvarade ju min attack med självförsvar... Men vi blev vänner sen och det var ju tur. Men jag är inte den som kniper käft när jag mår dåligt. Nej, jag slänger ut alla mina känslor och kan nog få vilken människa som helst att känna sig usel. Fast jag tycker fortfarande att jag har rätt i mitt tyckande, men att jag kanske överdrev en smula...

3 kommentarer

Lisa

12 Jan 2013 22:58

Tack Sannie! Det känns iaf bra :D Och jag älskar din blogg (som jag sagt hundra gånger innan) hade de inte varit för att mina å N's föräldrar läste hade ja lätt vatt lika ärlig om vardagen som du! Man känner sig ofta träffad;)
Ps. Jag älskar din nya design!! Så vill jag me ha de fast med egna bilder då ;)

Lisa

12 Jan 2013 23:04

Nu har jag läst ditt inlägg också, var tvungen och svara på det andra först, minnet är ju kort men gott! ;)
Du och jag är fan lika (är det för att vi båda är skorpioner?)! Ibland när jag läser känns det som att du skriver om mitt liv haha! Det är så sjukt! Däremot är de mer hur ja va för ett par år sen, har lugnat mig i massor men ibland kommer samma humör upp för mig! Förhoppningsvis är de normalt för skorpioner.... ;)

Svar: hihi, tror det ligger nåt i det. Jag började ju läsa din gamla blogg missunpredictable och efter en del inlägg från den bloggen fastnade jag för att läsa, då du tog upp saker som jag kände igen mig i. Så jag tror att den där stjärnteckengrejen faktiskt stämmer! när jag läser horoskop brukar det stämma väldigt bra överrens med mig också :D Jag förstår dig!! jag får slå knut på mig själv ibland, då jag vill berätta för mycket personligt..
SannieStyle

Lisa

13 Jan 2013 22:31

Ja men de är coolt! :) Haha, kan ja tro! Men jag måste börja ta efter lite av ditt, de är sååå mycket roligare att läsa än allt ytligt! Det är skönt å veta att man inte är ensam om att känna vissa saker ibland :P Å de får man veta här :D

Kommentera

Publiceras ej