sliten är ordet

0kommentarer

ok, jag erkänner jag är bäst i världshistorien på att klaga. Tyvärr brinner min energi som mest för att skriva när jag är förbannad! Idag har jag pluggat sönder. Gjorde alltihop på hela det ena arbetet och sen hjälpte jag min pojkvän med hans arbete. Och det tänker jag nog aldrig göra mer. Jag tänker inte ge min extra energi till någon annan, men så är det alltid med mig. Jag faller för snubbar som ska tas hand om.. Som jag vill hjälpa och liksom fixa till. Måste lära mig att det inte alltid går. Inte leva i tron om att något kommer att ändra sig, för det gör det inte. Detta året ska jag koncentrera mig på mitt! Jag är så jävla trött på att vara bitter och avundsjuk, så jag ska gå på känslan. Inte var rädd för att jag kommer att ångra mig. Följa min intuition som det så fint heter. Så fuck alla er som bara tar saker för givet hela tiden.

Kommentera

Publiceras ej