LÖSENORD?

0kommentarer

jag har tänkt på det ett tag.. Jag lovade att jag skulle stänga ner bloggen den dag jag slutade på universitetet. En av anledningarna är att jag inte vill blotta ut hela mitt liv för främmande människor. Jag vill inte att folk ska få en uppfattning av mig utifrån mitt bloggmaterial, för det händer...Detta är visserligen inget som jag borde oroa mig för, då det inte finns speciellt många som läser min blogg. Jag har hört att typ arbetsgivare kollar upp personer på fb och över nätet. Då tror jag inte att min blogg ger en sådan klyftig insats till mitt arbetsliv. Jag skriver om mina tankar och funderingar. Jag skriver om mycket som inte är perfekt. Jag skriver för mig själv. Jag skriver för att bearbeta.... Det känns ändå svårt att lägga ner helt och hållet. Jag vill ju skriva. Jag tycker själv när jag går tillbaks i bloggarkivet att jag plinkat ner en del rader som berör på något sätt. På senaste tiden har dock min blogg blivit tråkig. Den är inte jag längre, den har blivit mer mogen. Visst, har jag förändrats över tiden sedan jag började skriva (2011), men jag känner att jag håller inne på saker. Den fyller inte längre sin funktion som den från början skulle göra. Det finns hämningar i mitt skrivande. Jag har funderat på att göra en bok av min blogg. Skriva ut alla inlägg och häfta ihop det. Kanske visa min barn i framtiden. 
 
 
Jag har inte bestämt mig än.. Det känns lite meningslöst att sätta lösenord på något med så få läsare.Om ni vill ha lösenordet till bloggen, kontakta min gamla mail: [email protected]
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej