saker som jag tänker på

0kommentarer

alltså idag så gick jag en rask kvällspromenad. Jag använde appen som jag vet att många av mina seriösa fb-motionärer också gör. Det jag förundas över är kaloriförbrukningen. Jag hann att gå ca tre meter och då hade jag redan förbrukat 3 kalorier. Är inte det sjukt? Om det hade varit sant hade jag ju varit biaffra vid det här laget, så mycket som jag går runt.
 
Och så till en annan sak som jag upptäckte när jag på hemfärden tittade mot vårat hus och mitt fönster. Man kunde se hela mitt flickrum. Man såg min tavla, mina rosetter, min spegel, mina gardiner, mitt bord.. Ja nästan allt. Det är kanske inte så farligt tänker ni. Men vet ni vad som är farligt? JO, jag brukar nämligen stå och posera framför min spegel (ok, det låter skitdumt, men ni vet när man provar kläder och stirrar på kroppsfett). Idag stod jag t e x och stirrade på min solbränna-NAKEN! Ibland brukar jag puffa upp brösten lite så att dom inte hänger så mycket HAHA..Det jag inte haft i tankarna tidigare är att folk ser rakt in och där står jag och poserar naken helt gratis? Sick....
 
Här får ni en bild från förra sommaren!
 
 

Kommentera

Publiceras ej