sånt som bara händer mig

1kommentarer

Idag när jag städade hos några pensionärer på jobbet så upptäckte jag till min största förvåning LIKMASKAR!!!!
Jag höll på att spy.. Det var genant att behöva säga till omsorgstagarna som bodde i huset att de hade parasiter i hemmet, men de verkade inte fatta något. Jag fick dammsuga upp dom och det var så jävla äckligt! Sist jag såg likmaskar var när min skabbiga katt kom hem med ett sår på ryggen där det kröp likmaskar i. Jag hade mardrömmar om det i säkert 2 veckor.
 
Hur som helst, så har jag funderat lite och likmaskar uppstår gärna i samband med döda djur eller människor. Är inte det lite creepy? Tänk om det ligger typ ett lik under deras stuga! :S

1 kommentarer

Lisa

18 Jul 2013 10:27

Ja riktigt roligt! :) Känns så bra med något nytt, blir ett äventyr utöver de vanliga :D

Kommentera

Publiceras ej