Åter till rutiner

0kommentarer

Nu till mitt intressanta liv.. Första dagen på nya jobbet gick helt ok. Är dock förvånad över att vi endast har en lunchrast på 30 min och inga raster utöver det! Sedan när man jobbar kväll har man ingen rast! Det är helt sick tkr jag med tanke på att det är ett ganska pressat schema överlag. Imorgon är det ett kvällspass. Jag är inte van vid att jobba. Kom hem och var helt avklubbad, men lyckades ändå ta mig en skogstur på min vildhäst. Jag försöker tämja honom men det är inte det lättaste. Jag har gett mig fan på att det ska gå. Har fått höra från flera håll att jag har en alldeles för svår och skarp häst. Japp, det är han! Vi är tjuriga båda två och jag ger mig inte. Det ska gå även om det innebär en del svordomar och tålamod. Sedan har jag och min granne suttit och slösurfat bland hästprylar hela kvällen! Tänk om man hade lite stålar säger jag bara ;)

Kommentera

Publiceras ej