det syns inte men det känns!

0kommentarer

vilken happy jävla känsla. Idag tog jag på mina smaljeans som jag hade när jag vägde min normalvikt. Jag har kunnat ha dom hela tiden, men de har varit så tighta så att det inte går att böja sig ner typ. Idag när jag provade så satt dom nästan som en smäck! Det märks inte mycket på vågen, men det känns i vissa kläder! Jippi jag är så glad så att jag dör. Har tightat till mig lite sedan min pojkvän for! Det är han som är boven i dramat hehe!
Egentligen orkar jag inte bry mig, men att minska på godis i veckorna och framförallt inte äta sent på natten verkar ha gett resultat. Dessutom har jag tänkt på att minska ner på brödet. Annars äter jag kolhydrater och sånt som vanligt! Vill ner till min normala vikt. Jag är faktiskt inte så lång och dessutom har jag alltid varit "smal i mig själv".. Det var efter gymnasiet allt exploderade. Alltså jag har väntat på den här dagen så jävla länge! Jag visste att det skulle gå att lyckas och även kunna unna sig. Nu återstår den stora kampen att hålla sig kvar.. GE MIG MOTIVATION!

Kommentera

Publiceras ej