ett glas vin på puben.

0kommentarer

Igår blev jag meddragen till puben nere i byn. Jag var egentligen inte alls sugen, men så får man ju faktiskt värna om de snälla kompisar man har som fortfarande hör av sig! Jag har glömt bort hur killar raggar nu förtiden! Det är inte så många som brukar ge mig ett ögonkast längre. Igår däremot var det någon jäkla sthlmssnubbe som skulle vara så jävla efterhängsen och dryg. Jag har inget emot nya bekanskaper och tycker bara det är kul med sociala människor. Killar som däremot inte kan ragga är ju ett kapitel för sig. 
 
 
 
1. Rös inte mig med komplimanger, du kommer ändå inte få ligga!
 
2. Killar utan självdistans är så fruktansvärt oattraktivt..
 
3. Ni som börjar prata om era  dyra prylar.
 
4. taffsande som ska verka diskret, men ändå är uppenbart.
 
5. fråga efter nummer efter ett växelutbyte av 5 meningar.
 
Hem och träna grabbar!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej