jag har en dålig dag

0kommentarer

Hej svejs! Jag tänker dåligt idag och jag tror det är min PMS som spökar. Jag känner mig som en fladdrig vattensäng som det bokstavligt skvalpar om... Har haft en envis träsmak i röven också efter att har varit på "utbildning" inför sommarjobbet. 8 h tog all information kring arbetsteknik, brandutbildning och dylikt. Jag har ju varit på sånt varenda år, så det var svårt att koncentrera sig. Jag är helt slut nu. Jag var så trött under sista passet att jag började fnissa åt brandmannen som bara "vi brandmän kommer in överallt, så ni behöver inte lägga fokus på hur vi ska komma in". Varför lyckas jag alltid tänka på sådant som anspelar på sex? HAHA xD
Nu har jag ätit en massa choklad och gotte, så hoppas jag blir glad snart igen.
fett sleten på altanen.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej