Frågetecken

0kommentarer

Idag träffade jag en killkompis varpå han uttryckte sig lite slumpmässigt och sa; "ni tjejer har så konstiga ben.. Typ stora höfter" och så kollade han på mig nerifrån och upp. Jag skrattade och svarade" ja, jag har stora höfter om det är det du menar". Därefter svarade han mig med att säga" det är bra med höfter, då kan man föda många barn". Jag tänkte för mig själv tyst och tänkte att jag gärna hade varit utan stora höfter. I efterhand har jag tänkt över situationen och funderat om det skulle symbolisera ridtjejer och höfter eller om det handlande om att det var fult/ snyggt? Dock kom jag inte fram till något klokt svar. För övrigt har mitt hår börjat strejka... Elektriskt och flygigt! Med balsammetoden blev håret inte alls så, bara fett, men antar att jag ska ta tag i den metoden igen.

Kommentera

Publiceras ej