en förändring tack!

1kommentarer

jag blir galen snart... rastlös i kroppen och i sinnet. Vill så mycket men agerar så lite. Tappat handlingsförmågan. Sitter just nu och funderar på frisyrer. Jag har ju bara haft en enda sorts frisyr i mitt liv. Det var en "page" som blev väldigt lyckad, men som sedan växte ur och aldrig kom igen. Jag är och har alltid varit en tjej med lite långt och slitet hår. Trivs i det, men känner att jag kanske borde mogna och våga lite mer. Jag fattar inte varför jag ska vara så mesig när det gäller hår? Jag är ju ganska galen i övrigt och då borde det väl inte vara några problem att kapa lite hår som sedan växer ut!? Det lutar åt mellankort hår med kortare i nacken och längre framtill. Det finns några löjliga problem som jag fasar över med kort hår. 1.Det är att när jag kommer ha ridhjälm kommer det inte att sticka ut en hästsvans från hjälmen. Jag kommer alltså se ut som ett enda stort big head. 2. Jag har ett ganska runt ansikte och med en kort frisyr tenderar jag till att se mullig ut. 3. Jag är kass på att hålla frisyrer vid liv. Är inte hästsvans en frisyr!? 4. Jag vill gå till den proffsigaste frisören i stan, men vem är det? 5. sidbena eller mittbena är frågan?

1 kommentarer

Lisa

11 Sep 2013 16:07

Har för mig att jag sett någon bild på dig i kortare? Och har för mig att de va skitsnyggt! Sluta tvivla!! Det kommer bli jättesnyggt! Vill du inte ha page kan du alltid klippa allt jämnlångt, de hade jag ett tag, då kan man iaf sätta upp toffs! Bästa frisören i stan är enligt mitt tycke, Lotta Johansson på L.A.P & co. Jag brukar bara visa henne en bild (på Brooke Davis ;)) och sen klipper hon den frisyren men ändå så att det ska passa mig! Går du till henne måste du hälsa från mig! ;) och våga! det kommer bli skitsnyggt och i värsta fall har de växt ut på nån månad;)

Kommentera

Publiceras ej