Girls doing their thing.

0kommentarer

 
 
  
 
 
 
 
 
 
Klart vi påverkas av skönhetsidealen. Det är däremot inget som påverkat mig i större utsträckning fysiskt, mer psykiskt tror jag.
MEN något som jag verkligen vill göra NU och som jag inte haft såååå stora funderingar på innan är följande:
 
 
1. Jag har en leverfläck ovanför mitt vänstra öga. Jag har inte haft några som helst komplex för den innan, men efter att en del personer påmint mig om den flera gånger och nämnt bra laserbehandlingar kan jag inte annat än sluta tänka på den. Den tynger liksom ner mitt öga.. Jag som redan har små ögon får en ännu tröttare blick.
Jag kan bli sur på mig själv att jag påverkas vad andra tycker, men jag stör mig verkligen på den nu och en leverfläck kan ju faktiskt vara farlig att ha om den växer och min har blivit stor...
 
 
2. Bleka tänder. Ok, jag har alltid haft gula och snea tänder. Jag har ingen lust att gå med tandställning vid 24 års ålder och ångrar djupt att jag inte fick det som liten. Jag försökte liksom fila ner mina tänder med en fil... Hade jävligt mkt ilningar efter det kan jag tillägga. Jag tror ändå att en blekning skulle kunna ge mig ett litet större leénde i framtiden. Har provat att bleka hemma men gav upp eftersom jag har för gula tänder så det hjälper inte + att den där sörjan rinner ut från munnen och man dregglar :S
 
3. Min överläpp är så jäkla liten, vilket gör att mina tänder ser gigantiska ut. DOCK har jag inte tänkt att göra någon läppförstoring. Jag satsar hellre på tandblekningen.
 
 
 
Det här är inga större ingrepp. Det är heller inga större kostnader det handlar om. DOCK tilläckligt stora för min plånbok :(
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej