hopptävling

1kommentarer

 
 
 
Nöjd med tävlingen i helgen även om det resultatmässigt inte visade sig.
Ett ner på sista hindret i omhoppningen, surt! Men mitt fel som skulle suttit upp lite mer.
Ett ner i vår debut! Min häst laddade mot fel hinder och blev lite okoncentrerad på vägen mot det nya. Antagligen skulle jag haft honom lite mer runt innerskänkeln för att få han mer inramad mot rätt hinder. Jag är hur som helt såååå nöjd! Känslan satt där och jag övervann min egna rädsla. Bara till att träna vidare, men är stolt över min häst och att han var så pass kontrollerbar och okomplicerad.
 

1 kommentarer

Lisa

24 Mar 2014 21:23

Haha, vet inte om de någonsin kommer någon rejäl tjusning med löpningen ;) Däremot känslan efter man är klar är en känsla jag älskar hehe! Men det är helt klart skillnad att springa "skadad" och hel.. Är man inte van vid löpning så är 5km riktigt bra jobbat så HEJA DIG Sannie! :) Alltid roligt att ha mål med löpningen så lägg på en km i månaden så ska du se att du tycker de blir roligare ;) Fast du är ju duktig med hästarna istället, de hade ja aldrig klarat av! :) Varken pga. allergi/astmaanfall eller hur man gör å alla benmuskler, hehe! :)

Grattis till känslan efter tävlingen, härligt att ni är på rätt väg å allt handlar ju inte om resultat under utvecklingsperiod :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar

Svar: Du har så rätt! Tack för positiv respons! :)
SannieStyle

Kommentera

Publiceras ej